|
Bahasa: EN | BM |

About Us

Tentang Kami

Rania Distributor Sdn. Bhd.

Rania Pet Shop kini bertukar wajah baru iaitu Rania Distributor Sdn. Bhd pada Julai 2024. Kami telah ditubuhkan sejak tahun 2017. Kedai kami menawarkan pelbagai produk untuk kucing kesayangan anda. Dengan komitmen kepada kesejahteraan kucing dan kepuasan pelanggan, Rania Distributor Sdn. Bhd. adalah destinasi utama kepada para pemilik kucing. Dengan perkhidmatan dan produk kami, anda dapat memberi penjagaan yang terbaik untuk kucing anda.

Syarikat kita

Visi

1. Fokus dalam menghasilkan produk makanan kucing yang seimbang dan nutrisi mencukupi dan baik pada kucing.

2. Menambah baik formula makanan tambahan ( supplement) Neco untuk kesihatan dalaman serta kecantikan bulu kucing.

3. Menghasilkan produk pasir dan tofu kucing yang terbaik iaitu kurang berisiko serta memudahkan pengguna.

4. Menjadi pembekal keperluan kucing ke luar Negara Malaysia.
Syarikat kita

MISSION

1. Penghasilan makanan kucing yang mengikut standard “ Akta Makanan Haiwan 2009 “ yang menitik beratkan kualiti bahan pembuatan yang bernutrisi tinggi untuk kucing.

2. Makanan tambahan ( supplement) Neco di buat daripada bahan yang organik dan semula jadi yang mana memberi keputusan yang bagus dan tiada kesan sampingan kepada kucing.

3. Tofu cat litter yang bagus untuk elak kan masalah penyakit berjangkit seperti kurap dan memberikan kesan penjimatan penggunaan optimum kepada pengguna.

4. Pasir Bentonite yang di formula untuk menggumpal dengan bagus serta kurang berhabuk bagi mengelakan bau busuk dan kucing semakin sihat bebas daripada masalah selesema dan mata berair.

5. Membekalkan produk Neco Pet Care ke seluruh Malaysia.